torsdag 21 februari 2013

Mönster-bonanza!

Det här har jag suttit och pillat med senaste veckan; tyger och symaskin. Det var minst tio år sedan jag sydde någonting, men så plötsligt fick jag en riktig s.k. craving att sy. Att skapa något själv, inte bara köpa färdigt. Jag kommer antagligen att ångra mig tjugo gånger innan det är färdigt, och jag kommer antagligen att bli besviken på resultatet, och jag kommer antagligen ställa undan maskinen igen och inte använda den igen på tio år. Jag är som ett litet barn ibland, när jag i mitt huvud bestämmer mig för hur något ska bli och när det inte blir som jag tänkt grinar jag. Eller nja, som vuxen grinar jag inte (så ofta), utan blir nog arg istället. Vi får väl se hur det blir när (om) det här projektet blir klart. Frågan är vad det ska bli... Förslag?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar